Metacritic matig beter na ‘Offensive’ Horizon DLC-recensies

Review-aggregatiesite Metacritic belooft achteraf het moderatiesysteem te verbeteren Horizon Verboden West Het leidde tot een reeks uitbarstingen van negatieve beoordelingen. Dit verhaal bevat spoilers voor Burning Shores, dus stop nu met lezen als je bepaalde verhaallijnen uit de game niet wilt weten.

de respectieve downloadbare inhoud, Brandende stranden, met de optie van een kus van hetzelfde geslacht als onderdeel van een verhaal over hoofdrolspeler Aloy en een krijgerskoningin genaamd Sekya. Dit is een volledig optionele gebeurtenis, maar het lijkt erop dat de toetsenbordstrijders in de aanval zijn gegaan met de Google wake-combinatie voor het woord “wakker worden”.

ingewijd Brandende stranden De pagina is gepand met negatieve opmerkingen van gebruikers, en dat is het ook. Fandom, het moederbedrijf van Metacritic, heeft veel van deze recensies “beledigend en respectloos” genoemd. Houd er rekening mee dat dit voorbeeld een vrijwillig mini-evenement bevat dat alleen als optie voor sommige spelers verschijnt als ze eerdere flirterige dialoogopties nastreven.

Fandom zegt dat Metacritic “een plek is waar alle fans thuishoren” en dat het “online vertrouwen en veiligheid zeer serieus neemt”. Daartoe zeggen bedrijfsvertegenwoordigers dat ze “momenteel onze processen en tools ontwikkelen” met betrekking tot beoordelingen en inhoudsmoderatie. Het heeft geen specifieke wijzigingen aangekondigd. Ondertussen wijst Metacritic erop wat het huidige systeem goed doet.

“Ons team beoordeelt elke melding van misbruik (inclusief maar niet beperkt tot racistisch, seksistisch, homofoob, beledigingen aan het adres van andere gebruikers, enz.), en als er schendingen plaatsvinden, worden de beoordelingen verwijderd,” Metacritic schreef in een verklaring aan Eurogamer.

Dit is natuurlijk niet de eerste keer dat review-bombardementen het platform raken en het is niet de eerste keer dat Metacritic veranderingen doorvoert om het tij te keren. De laatste van ons deel twee Het kreeg om zeer vergelijkbare redenen een overvloed aan hatelijke recensies, waardoor de samensteller na de release van de game gedwongen werd de recensies voor het grote publiek open te stellen. Steam deed iets soortgelijks, waarbij gebruikersbeoordelingen vergezeld gaan van de hoeveelheid tijd die iemand daadwerkelijk aan het spelen van het spel besteedt. De wijzigingen die Metacritic in 2020 heeft aangebracht, hebben in dit geval duidelijk geen verschil gemaakt, dus we zullen zien of het bedrijf concretere plannen heeft om zijn platform te beschermen.

READ  De volgende NPC van Guild Wars 2 is een 10-jarige