Xbox Game Pass-titel “Sea Of Stars” krijgt geweldige recensies

Sabotage Studio heeft hun grootse visie waargemaakt. Met een missie: ‘het creëren van definitieve versies van het soort games waar we als kinderen van genoten’, hebben ze niet alleen op sierlijke wijze hun inspiraties geëerd, maar door een aantal oogverblindende nieuwe ideeën ‘nu heeft een onuitwisbare stempel gedrukt op het JRPG-type. Sea of ​​Stars is een moderne klassieker.”

Sea of ​​Stars is gemakkelijk een van de beste RPG’s die ik ooit heb gespeeld, waarbij aantekeningen worden gemaakt van de voorgaande en elk aspect van het genre wordt verbeterd. De gevechten zijn leuk van begin tot eind, de personages zijn heerlijk charmant en de De game ziet er ongeëvenaard uit en klinkt ongeëvenaard. Geloof het, het is een drukke tijd voor videogames, maar er is simpelweg geen excuus om deze historische RPG niet zo snel mogelijk te spelen.

“Sea of ​​Stars is een adembenemende reis door vertrouwdheid en authenticiteit, waarbij de mechanica betrokken is en het verhaal kleurrijk is, culminerend in enkele van de beste wendingen van elke RPG waar ik ooit van heb mogen genieten.”

“Sea of ​​Stars is een opwindende prestatie voor Sabotage. De studio is een twee-tegen-één in het leveren van een werkelijk indrukwekkende en innovatieve kijk op klassieke genres. Enkele tempoproblemen terzijde, complex verhaal, diepgaande en strategische gevechten, doordacht levelontwerp, De combinatie van geweldige beelden en muziek maakt dit mogelijk. De aanbeveling is een van de gemakkelijkste die we kunnen doen.”

“Sea of ​​Stars is een waardige pseudo-spirituele opvolger van enkele van de beste JRPG’s ooit gemaakt. Het verbetert wat deze games zo speciaal maakte door hun magie bij te werken met uitgebalanceerde, boeiende turn-based gevechten verpakt in een boeiende wereld ontdekken.”

“Sea of ​​Stars is een uitstekende throwback die fans zoals ik aanspreekt die van 16-bit RPG’s houden, maar ook als een uitstekend instappunt dient. De ongemakken die de vroege games tegenhielden die Sea of ​​Stars inspireerden, kunnen niet worden gezien Simpele acties als “De wereld rondreizen is cool, het verhaal ontwikkelt zich snel en landbouwervaring is vrijwel overbodig. Dit alles leidt tot een soepel en consistent spannend avontuur met leuke gevechten, en dat alles in een prachtige en boeiende wereld. “

“Over het algemeen is Sea of ​​Stars van begin tot eind erg leuk. Hoewel het geïnspireerd is door veel klassieke RPG’s, onderscheidt het zich door een boeiend verhaal, een aantal geweldige personages en verrassend diepe kennis. Bovendien is de gevechten zijn geweldig. Het is leuk met zijn boeiende, strategische mechanica en prachtige wereldverkenning verdeeld in eenheden. Het is niet perfect, maar het overwint alle tekortkomingen met zijn charmante presentatie, een wereld vol dingen om te zien en te doen, en er is geen tekort aan persoonlijkheid.”

Je moet het aan Sabotage overlaten, Sea of ​​Stars is een uiterst nauwkeurige gameplay-ervaring van begin tot eind, of het nu gaat om voortgang, uitdaging, gevechten of de verrassend leuke Wheels-minigame. Het is allemaal opgepoetst, gepolijst en gecontroleerd om het te maken zeker dat het allemaal werkt. samen.”

Op het moment van schrijven heeft Sea of ​​Stars een score van 90 Metacritisch (computer) en 94 dagen Openlijke criticus – We denken dat het volgende Xbox Game Pass-succes hetzelfde zou kunnen zijn Zojuist Het downloaden waard, toch?

READ  Microsoft en Nintendo onthullen aankomende videogames voor Xbox en Switch in 2021