Arcade Paradise (Switch eShop) review

Arcade Paradise (Switch eShop) review
Vastgelegd op een Nintendo Switch (draagbaar/niet inbegrepen)

Heb je ooit van je lokale wasserij een speeltuin willen maken? Hebben we voor jullie drieën een spel om aan te bevelen? Gemaakt door Nosebleed Interactive, dezelfde ontwikkelaar achter The Good Welcome Vostok CompanyEn de De Gang van de Hemel Het plaatst je in de rol van Ashley, de erfgename van een vervallen wasserij genaamd King Wash. In de achterkamer zijn een handvol arcadekasten waarvan Ashley al snel besefte dat ze veel meer geld konden verdienen met het doen van vuile was. Het probleem is dat Ashley’s vader – ingesproken door Geralt van Riviera zelf, Doug Cockle – heel weinig vertrouwen heeft in de arcade-business, waardoor Ashley zijn ongelijk moet bewijzen door nieuwe arcade-spellen te kopen met de winst van de wasserette, en het langzaam om te zetten in de heetste gameplek in het slaperige stadje. van Grindstone als nooit tevoren.

Hoewel dat misschien niet de meest opwindende veronderstelling klinkt, heeft Arcade Paradise wel een paar dingen om uit te checken. Ten eerste is de gameplay-lus voor wasbeheer – kleding verplaatsen tussen wasmachines en drogers, afval opruimen, kauwgom verwijderen en toiletblokkades opruimen – afgeleid van andere simulatiegames zoals Stardu-vallei. Je hebt elke dag maar een beperkte tijd om alles gedaan te krijgen voordat je sluit, dus tijdbeheer wordt van cruciaal belang. Als je kleding zo snel mogelijk uit de droger haalt, krijg je een hogere score, wat weer resulteert in meer winst voor het kopen van arcadekasten. En hoe schoner de was, hoe meer mensen bereid zijn geld uit te geven aan arcadespellen achterin, en dus meer geld verdienen voor meer kluisjes;

READ  Videogamekameraadschap op r/place is een les over gemeenschap
Arcade Paradise review - screenshot 2 van 3

Ten tweede, en vooral, kun je alle 35+ arcadespellen spelen. De meeste van deze games zijn geweldig en zitten boordevol functies en een nostalgische soundtrack. a backman kloon met bestand Grand Theft Auto risico? Dat buiten bereik En de F-nulInspirerende ruiter? Een driedubbel puzzelspel met lichte RPG-elementen? Ja tegen dit alles. We vergeten vaak de kleding die we zojuist in de was hebben gegooid terwijl we proberen hoge scores te halen op sommige van onze favoriete apparaten.

Dit leidt ons naar onze primaire kritiek op Arcade Paradise, die voortkomt uit push-and-pull-was- en gametaken. Het negeren van de was betekende dat we langer moesten wachten om meer dingen te ontgrendelen, wat een probleem werd toen we wilden proberen een hogere UFO-aanval te scoren. Aan de andere kant, toen we besloten om wat was af te werken en wat geld te verdienen, stonden we in de echte wereld te wachten op de drie minuten die het was- of droogprogramma zou vergen om te eindigen, want als we tijdens die tijd een spel starten , moet je halverwege de run afzeggen om snel uit te drogen. Het duurde niet lang of het wassen van kleding werd net zo vervelend als het eigenlijke wassen.

Nosebleed Interactive modereert dit een beetje door dagelijkse uitdagingen toe te voegen. Uitdagingen zijn onder meer helemaal geen was doen, 25 kills maken met een machinegeweer in Zombat 2, een score van 3600 behalen in Stack Overflow, enz. Het voltooien van de uitdaging heeft ons een aparte munt opgeleverd, en daarmee kunnen we Quality of Life-upgrades kopen, zoals een grotere vuilniszak om minder naar de prullenbak te hoeven gaan en een beginnershandleiding voor ruimte en tijd om te vertragen. Speeltijd tijdens het spelen van games. Geen van hen vond ze nodig, maar deze uitdagingen hebben ons goed gemotiveerd om andere games te spelen en de was draaiende te houden.

READ  Goede Sudoku en vier andere spellen
Arcade Paradise review - screenshot 3 van 3
Vastgelegd op een Nintendo Switch (gedockt)

Er is ook een overvloed aan opties om voor elk spel te schakelen, van moeilijkheidsgraad, plaatsing in het gebouw en kosten per spel, wat op zijn beurt van invloed is op hoeveel geld ze binnenbrengen. We zijn er zeker van dat we deze opties onaangeroerd hebben gelaten, en hybrides met een gangpad gedijen goed, maar voor degenen met een voorliefde voor minimale productiviteit, zullen deze opstellingen die constante behoefte aan perfectie wegnemen. En voor anderen die hoge scores willen halen en houden, hebben levensvatbare arcadespellen wereldwijde klassementen. We verwachten dat wanneer Arcade Paradise wordt gelanceerd, er hevige concurrentie zal zijn voor de topposities.

Bedrieglijk is er veel te doen in Arcade Paradise. We hebben de lokale multiplayer-opties voor veel van de games niet eens genoemd, zoals het schietplezier voor vier spelers in Zombat 2 of de optie voor twee spelers voor het eeuwige klassieke airhockey. Jukebox wordt geleverd met meer dan 20 verschillende tracks om te ontgrendelen. Liefhebbers van arcadespellen kunnen tientallen uren in de King Wash doorbrengen zonder het te beseffen.

Het is jammer dat, buiten de games zelf, Arcade Paradise er nogal modderig uitziet met een aantal lelijke personagemodellen op de Switch. In de handmatige modus vonden we wat tekst die niet te lezen was, enkele kleine problemen, zoals het niet kunnen opruimen van afval dat onhandig was geplaatst of het hele spel crashte soms bij het opzetten van multiplayer, we hebben wat hobbels toegevoegd, maar die hobbels waren nooit genoeg om de ervaring te verpesten.

We raden Arcade Paradise absoluut aan als je van simulatiegames houdt of als je de jaren 90 doorbrengt met een heleboel buurten in de plaatselijke speelhal. Het verhaal draait om een ​​luie volwassene die aan zijn vader bewijst dat hij een succesvol bedrijf kan runnen dat je nooit zal beheersen, en geloof het of niet – kleren wassen en kauwgom van de machines pellen wordt een beetje saai. De arcadespellen zelf en de pure creativiteit en charme van Nosebleed Interactive hebben het echter meer dan goedgemaakt voor de eentonigheid. Als we dit speelgoed achter in onze plaatselijke wasserette vinden, geven we het daadwerkelijke geld daar uit. Maar aangezien dat een beetje onwaarschijnlijk lijkt, zullen we zeker Arcade Paradise inschakelen om te proberen een aantal wereldranglijsten te behalen lang nadat we klaar zijn met het wassen.

READ  Maker Cyberpunk 2077: Teleurgestelde spelers kunnen geld terugvragen | NU