De Medium Xbox Series S-recensie: bereid de weg voor de volgende generatie horror

Genre: horror, avontuur

Beschikbaar op: Xbox Series S, Xbox Series X en pc

Officiële site: Gemiddelde

Releasedatum: 28 januari 2021

Geteste versie: Xbox Series S

Waar te koop: stoom-En de Xbox-winkel

Met nieuwe consoles op zak en heel weinig als het gaat om nieuwe game-releases, was het moeilijk te zien waartoe de nieuwe consoles in staat zijn. De titel van horror Gemiddelde Het toont niet alleen de geweldige graphics van de Xbox-serie, maar het toont ook mogelijke gameplay-elementen in de toekomst.

Gemiddelde Het vertelt een verhaal dat over de realiteit gebogen is, terwijl Marianne, het spirituele medium, de mysteries van haar verleden confronteert. Nadat een mysterieuze beller haar om hulp heeft gevraagd, bevindt Marianne zich op de plaats van een geweldsmisdrijf met mysteries met geheimen:

Ontdek een duister mysterie dat alleen kan worden opgelost door de moderator. Reis naar een verlaten communistisch resort en gebruik je unieke psychologische vaardigheden om de diep verontrustende geheimen te ontdekken, puzzels met dubbele realiteit op te lossen, confrontaties met boze geesten te vermijden, twee waarheden tegelijk te onderzoeken … ontdek diep verontrustende geheimen en vermijd confrontaties met De Mau – een monster geboren uit een onnoemelijke tragedie …

Gemiddelde Het vormt het toneel voor de volgende generatie horror

wanneer Gemiddelde Voor het eerst aangekondigd, was het meest opvallende kenmerk het gebruik van gesplitste schermen om u door verschillende realiteiten te leiden. Dit is een uitstekende baan. Springen tussen feiten om puzzels op te lossen en vertelling op gang te brengen, is een angstaanjagende magische ervaring en ik ben sinds de eerste paar minuten verkocht. Dit gameplay-element is ronduit verwelkomend; Het voorwaarts en achterwaarts schakelen verloopt soepel en hindert de speler niet. En hiervoor Gemiddelde Het voelt alsof je frisse lucht inademt in het horrorgenre.

READ  Xbox One-fans hebben nog een laatste kans om GRATIS Hidden Gem te spelen | Gamen | Vermaak

Van personages tot instellingen, het artistieke ontwerp is geweldig. Of het nu in de echte wereld is of in de geestenwereld, de omgevingen zijn opvallend en sfeervol. De ontwerpen van de meest afschuwelijke personages zullen je doen huiveren van angst. Mao is gemakkelijk een van mijn favoriete nieuwe beesten, en zijn ontwerp is behoorlijk angstaanjagend. Verdriet is op zichzelf al erg verontrustend en het ontwerp van de Marianne Soul Realm is absoluut prachtig. Het was duidelijk dat elk personage, elke omgeving en elk statisch stuk met de grootste zorg was gemaakt en ontworpen.

Een van de meest lovenswaardige dingen Gemiddelde Is zijn prestatie. Kelly Burke als Marianne en Angelie Wall als Grief zijn uitstekend, en Mao Troy Baker is misschien wel een van zijn beste tot nu toe. De stem van Baker deed mijn huid letterlijk kruipen en ik hield van / haatte elke minuut dat Mao op het scherm was. Hun shows werken samen om een ​​echt boeiend verhaal te verkopen, en het is een van de beste die ik in een horrorspel heb gezien.

Gemiddelde

Kraken houdt op

Helaas, Gemiddelde Hij verliest zijn kracht in het laatste deel van de wedstrijd. Het lijkt erop dat het ontwikkelingsteam niet zeker wist wat ze met het einde moesten doen, omdat het lijkt alsof het rondloopt zonder veel van de beloningen. Deze afwijking van de hoofdcombinatie vertraagt ​​het tempo van het spel aanzienlijk. Wat, zeker op het einde, neerkomt op een groot probleem. De kronkelende secties zien eruit als pluisjes, alsof de periode van proefdraaien. Ik zou graag lengte opofferen voor een game die strakker vol zit met vertelling.

READ  Young Souls wordt op 10 maart gelanceerd voor PS4, Xbox One, Switch en pc

In de pluisjes ziet het eruit Bemiddelaar Het verhaal wendt zich van hem af. Uiteindelijk vroeg ik me af over enkele van de plotpunten en vroeg ik me af waarom bepaalde dingen werden benadrukt zonder veel van de beloningen. Gelukkig is het einde nog steeds bevredigend en het heft niet alle geweldige dingen op Bemiddelaar Begin. Uiteindelijk zijn er nog wat losse leads, maar het einde leent zich voor een vervolg. Daarom hopen we dat sommige van deze verhalende elementen tot bevredigende conclusies zullen leiden.

Inclusief, Gemiddelde Een uitstekende manier om de volgende generatie horrortitels te starten. De scherpe aandacht voor detail, verbluffende prestaties, boeiend verhaal en slimme en innovatieve gameplay-elementen maken deze ervaring er een die je niet wilt missen. Team Bloober heeft bewezen meester te zijn van spanning en sfeer, en ik kan niet wachten om te zien wat deze titel in petto heeft.

Gemiddelde Het is nu beschikbaar op Steam, Xbox Series S en Xbox Series X. Op het moment van schrijven is het nog steeds beschikbaar op GamePass.

Vonnis: Gemiddelde Het begint met een knal en vormt echt de weg voor de volgende generatie horrortitels. De split screen-monteur is vakkundig uitgevoerd en is niet overdreven welkom. De coole karakterontwerpen worden alleen verbeterd door de verbluffende prestaties en duidelijke graphics. Het is echt een geweldige show van talent en zorg. Helaas vertraagt ​​de snelheid bijna om in het laatste deel van het spel te kruipen, waardoor het spel wat van zijn spanning en kracht verliest. Het einde zorgde ervoor dat ik mijn hoofd krabde en niet op een goede manier. Natuurlijk, delen van het verhaal wijken weg van het team, maar het was over het algemeen nog steeds een bevredigend einde.

READ  Video: Battlefield 2042 Seizoen 5 brengt de Classic BF4-map naar Xbox Game Pass

Ontdek een duister mysterie dat alleen kan worden opgelost door de moderator. Reis naar een verlaten communistisch resort en gebruik je unieke paranormale gaven om zijn diep verontrustende geheimen te onthullen, puzzels met dubbele realiteit op te lossen, te overleven met boze geesten en twee realiteiten tegelijkertijd te verkennen.

Pluspunten:

• Geweldig ontwerp
  • Geweldige aanbiedingen