PowerWash Simulator Review: het beste ontspannende spel

PowerWash-emulator Het is een verfrissend spelEn niet alleen vanwege de miljoenen liters water die je zou gebruiken om gedachteloos vuil weg te spoelen. Het is precies wat het etiket op de doos zegt: je hebt een hogedrukreiniger en je moet dingen schoonmaken. Als je ooit een mediaadvertentie hebt gezien waarin een man een elektrische wasmachine gebruikt om 500 jaar aan opgehoopte vuiligheid weg te blazen en dacht: “Oh, ja”, dan zul je veel plezier hebben PowerWash-emulator.

PowerWash-emulator Het is in vroege toegang, maar het ziet er volledig uit. Het uitgangspunt van het spel werkt: er is vuil en je verwijdert het via een waterstroom onder hoge druk. Je kunt je verdiepen in een verhalende campagne, taken van steeds grotere omvang aannemen en omgaan met buitengewone klanten, of je kunt in de vrije modus of een uitdagingsfase springen, zoals het opruimen van een Mars Rover. Met andere woorden, deze game laat je niet werken om bij de schoonmaak te komen.

Echter, PowerWash-emulator Het laat je werken voor elk klein beetje voldoening. Alles wassen kost tijd, hoe krachtig het mondstuk ook is, en elke werklocatie is onderverdeeld in verschillende taken. Zo moet ik de muur, plinten, dakgoot, balkon etc. onder handen nemen. Er zijn een paar banen die gewoon mijn slang opblazen en meteen het bord leegmaken.

Als ik eenmaal een laag klonterige modder en kiezelstenen van een bakstenen muur heb schoongemaakt met een zekere beweging van de hogedrukreiniger, krijg ik een beetje dopamine. De kans is groot dat ik nooit mijn eigen huis zal kunnen hebben en het in het echte leven zal doen, maar het lokaal uitproberen van de gesimuleerde versie is erg leuk.

READ  Apple annuleert Epic Games-account, niet langer Fortnite voor iOS

Ik kan Spidey’s in-game gevoel gebruiken om kleine stukjes vuil te vinden die ik met mijn ogen heb gemist, maar het kost nog steeds behoorlijk wat geduld om alles op te sporen. Voor elke passage van vuil besteed ik slechts een paar minuten aan het staren in de middellange afstand terwijl ik onmerkbare lagen vuil van het oppervlak schraap. Het is een spel dat je soms kunt maken Flipperhuis Klinkt als een spannende rit met een hoog octaangehalte.

Dit is echter goed, want PowerWash-emulator Het past goed in mijn gaming line-up als de beste low-powered game. Als mijn geest moe is, of ik ben niet in de stemming om te concurreren of op wat voor manier dan ook te worstelen, pak ik een elektrische wasmachine. Het is een geweldig kalmerend spel geworden voor het slapengaan. Ik zal misschien nooit een huiseigenaar zijn, maar ik kan zonder enige moeite de meest comfortabele onderdelen van de thuiszorg oppakken, en dat is best leuk.