Resident Evil Village-recensie voor Xbox

Of het nu strategisch was of niet, Capcom liet de ontwikkeling voor Resident Evil Village. De kern van de marketing van deze game is een 3 meter lange vampiervrouw, die op het eerste gezicht honger heeft op internet. Ik ga in deze recensie niet veel bewondering op de blik van mevrouw Dimitrisko uitbrengen; Daarvoor kun je naar Twitter gaan. In plaats daarvan zou ik er geen probleem mee moeten hebben om te vieren hoe geweldig de slechterik is in een coole groepsshow van vampier een reeks. Terwijl Resident Evil Village Voel je niet zo bang als de vorige, Resident Evil VII: biologisch gevaarHet biedt een boeiender verhaal en wereld. Hier is mijn recensie voor Resident Evil Village Voor xbox. De game is nu ook beschikbaar voor PS4 | PS5 en pc.

hij is Resident Evil Village Goed voor nieuwkomers?

Afbeelding tegoed: Capcom

Allereerst zal ik niet ingaan op de plotpunten of de mysteries waaruit ze bestaan Resident Evil Village In deze recensie. Dus als je bekend bent met de gameplay of gewoon geen spoilers wilt, ben je veilig! Er is ook een grote groep mensen die misschien gefascineerd zijn door het spel vanwege het angstaanjagende lokaas hierboven. Internet paniek bij mevrouw Dimitrisko Resident Evil Village “Maiden” ging in januari opnieuw in première. Afgezien van de grappen en memes, is de kans groot dat sommige mensen de serie voor het eerst zullen proberen, want Dimitrescu is overal online en in game-marketingcampagnes geweest.

Dus als u nieuw bent vampier, Dus is dit een goede plek om te beginnen? Ja en nee. Ten eerste moet men begrijpen dat het invoeren van de serie bij de achtste binnenkomst een onvolmaakte manier zou zijn om deze wereld binnen te komen. Hoewel er een geweldige samenvatting is van de inleidende evenementen op Resident Evil 7: Biohazard, hier beschikbaar. Je mist enkele van de fijnere details van de serie. Verhaal terzijde, dorp Het gaat terug op een van de meest iconische titels in de serie, Resident Evil IV, In esthetiek en sfeer gedurende het spel. Als je het goed vindt om schattige paaseieren en subtiele details te missen, dan is dit absoluut een geweldige plek om in te stappen.

READ  Another Labyrinth komt dit voorjaar naar Xbox Series X, Xbox One en Switch

Kort, Resident Evil Village Het ziet er fantastisch uit en bevat standaard gameplay-elementen die iedereen die ervaring heeft met het spelen van first-person survival-games bekend zal zijn. De serie heeft een unieke manier van omgaan met opslag en is ook sterk afhankelijk van unieke horrormomenten om de spanning van het spel en de adrenalinestoot van de speler te stimuleren. Als je niet geïnteresseerd bent in horrorspellen, heb je deze keer geluk. Terwijl het spel niet zo is Niet Eng, het is meer een thriller dan een conventionele horrorfilm. Ten slotte, als je voor het eerst aan deze serie deelneemt, is dit een geweldige plek om te beginnen, want het is een van de beste.

Is dit een van de beste vampier Speelgoed?

Resident Evil Village-recensie voor Xbox Afbeelding tegoed: Capcom

Resident Evil Village Ze is de elitekracht van AAA Cut and Play. Ik ben dol op lineaire games voor één speler omdat je ze gewoon speelt en bekijkt. Het is geen hit tegen open-wereldgames, vooral omdat die hun eigen voordelen hebben. In plaats daarvan vind ik lineaire campagnes af en toe een last van mijn hoofd. Er is veel lange tijd vampier Fans met moeilijke meningen dorp. Verdorie, ze hadden moeilijke meningen over het spel, zelfs voordat het werd uitgebracht. Ik ben geen grote fan van de show, maar ik vind het goed. dorp Het neemt de beste elementen van de serie en duwt het op grote manieren vooruit.

Essentie van elk vampier De game is in mijn ogen in 3D: survival, resource management, horror, fun en angstaanjagende horror-momenten. dorp De speler voelt zich eerlijker over het beheren van bronnen, maar het is zeker geen makkie. De game is ook niet zo angstaanjagend als sommige van zijn eerdere inzendingen, in het bijzonder ZevendeEssentieel gevaarMaar op veel cruciale momenten is het beangstigend. Ten slotte zijn de overlevingsmechanismen van het spel van topklasse in dit spel en bevatten ze in mindere mate dan de “die and try again” -lessen van de vorige spellen. Over het algemeen maken al deze aanpassingen het een betere game voor het groeiende publiek van de serie.

READ  Lego Star Wars Skywalker Saga Tops Switch-, PS4- en Xbox-hitlijsten

De kritiek die ik online zie van critici en fans is correct. Als speler of schrijver heb je het volste recht dat de serie trouw blijft aan zijn roots. ik zie het niet dorp Het is evenzeer een afwijking als een evolutie. Er is ruimte voor postreeksen dorp Om uit te breiden op manieren die eerdere inzendingen niet konden bereiken. Met name het vertellen van de game staat hier centraal. dorp Biedt de meest gestroomlijnde vampier Een ervaring die geen enkele gameplay of essentiële verhaalelementen opoffert. Deze prestatie is moeilijk te bereiken. Gelukkig voor ons doet Capcom precies dat met een onvergetelijke cast van personages en momenten die tot de leukste en meest verbazingwekkende in series behoren.

Resident Evil Village Score review voor Xbox

Ik beoordeel games op een schaal van 1-10; Resident Evil Village Voor Xbox is het 10 voor mij. Ik geef de tientallen niet veel, maar daarom denk ik Resident Evil Village De moeite waard. Ten eerste heeft de bizarre setting van het spel vanuit het verontrustende uitgangspunt in Winters ‘Home me vanaf het begin naar het dorp zelf getrokken. Elk moment dat je doorbrengt met spelen is een absoluut genot. Ik ben me volledig bewust van de kritiek die spelers krijgen op deze inzending in de serie. Sommigen zullen zeggen dat het niet waar is vampier Een serie, of misschien is het te makkelijk. Ik denk niet dat een van die beweringen hier past.

De game is enorm op Hardcore en voelt als echt aan vampier Ervaring. Nadat ik het verhaal hier had voltooid, schakelde ik over naar Casual, wat de minst moeilijke optie is, en ik was aangenaam verrast. In deze modus moet je nog steeds bronnen beheren, maar je zult wat meer van je omgeving genieten. Het is het perfecte instappunt voor wie het verhaal gewoon wil beleven. Het verhaal, terwijl we het erover hebben, is een geweldig, subtiel verhaal dat ongeveer 10 uur in beslag neemt. Sommigen zullen zeggen dat dit veel te kort is, maar ik voel dat het perfect het verhaal vertelt dat het vertelt en doet zonder mijn verhaal te vullen of te trekken.

READ  PS5 versus Xbox Series X | Vergelijk S-verkopen in de Verenigde Staten

Dame Demetrisco Afbeelding tegoed: Capcom

Voor iedereen die in dit spel springt zonder het cynisme dat hun geest plaagt, Resident Evil Village Het biedt een van de beste AAA-ervaringen voor één speler in het recente geheugen. Als je deze recensie leuk vond, kun je hem krijgen Resident Evil Village naar Xbox One en Series X | S.Plus PS4 | PS5 en pc.

Ten behoeve van deze recensie is door de uitgever een digitale beoordelingsversie van deze game verstrekt.

Uitgelichte afbeelding: Capcom

Taylor speelt in zijn vrije tijd graag videogames. Hij heeft twee graden in politieke communicatie en heeft zijn proefschrift geschreven over het marxisme en de uitbuiting van universitaire atleten. In zijn vrije tijd brengt hij graag tijd door met zijn vrouw en twee Toy Australian Shepherds. Hij heeft altijd een koptelefoon en hij is een grote fan van de welpen.