Sitenieuws: Waar is de Sonic Superstars-recensie?

Afbeelding: Sega

Het is vrijdag de 13e en naast een hele reeks artikelen met een griezelig thema, heb je misschien ook recensies gezien van Sonic Superstars die live werden uitgezonden op gaming-outlets op internet. En nadat je dat hebt gezien, ben je misschien naar Nintendo Life gekomen op zoek naar ons oordeel over de Switch-versie. En nadat je dit artikel op de startpagina zag, jij nu Ik vraag me af waar de duivel is…

Helaas hebben we nog geen Switch-recensiecode voor Sonic Superstars ontvangen. Wij Hij was De pre-lanceringscode voor de game werd vriendelijk verstrekt op PlayStation, dus we konden er een idee van krijgen na onze hands-on tijd op Summer Game Fest in juni, maar wat nog belangrijker is, we hebben de Switch-versie nog niet gespeeld. en daarom kan onze recensie niet naast de andere ports worden gepresenteerd.

in het algemeenOnze indrukken van de PlayStation-versie waren positief. Onze vrienden van Push Square hebben het gedaan Hun Sonic-recensie is nu live, dus bekijk het zeker als je gewoon snel moet zijn en kijk hoe de gameplay zich houdt in Sonic Returns 2D. Je zult echter nog wat langer moeten wachten op ons Switch-oordeel, gezien hoe de ervaring zich vertaalt naar de Nintendo-console.

Sonic-supersterren
Maar 10/10 voor deze hoofdkunst – Afbeelding: Sega

We doen ons best om recensies tijdig te publiceren, wat in deze drukke tijd van het jaar steeds uitdagender is geworden, omdat Switch-codes vaak op de lanceringsdag aankomen, of in sommige gevallen helemaal niet. Wij zijn net zo gefrustreerd als jij, vooral omdat er eerder deze week fysieke exemplaren van Sonic Superstars verschenen, voorafgaand aan de officiële lancering van de game aanstaande dinsdag 17 oktober.

READ  De Backbone One-controller is nu beschikbaar voor Android-gebruikers

U kunt er zeker van zijn dat zodra we toegang hebben, we de Switch-versie zullen doornemen en deze zo snel mogelijk met u zullen evalueren. In de tussentijd bedankt voor uw begrip.