Community Review: Laten we naar de ruimte gaan

Hallo IGN-recensenten-in-opleiding. Zoals je weet, Spelbeoordelingen Het is een groot onderdeel van IGN, en het is de laatste tijd alleen maar een beetje groter geworden: gebruikersrecensies zijn een paar weken geleden vrijgegeven, waardoor jullie, de IGN-fans, je stem kunnen laten horen. Vanaf vandaag en de komende weken stellen we een selectie games samen waarvoor we je aanmoedigen om je eigen recensies voor te schrijven. De grootste en beste games zullen, gebaseerd op de resultaten van de gebruikersrecensie, succesvol zijn Leaderboards We laten zien wat het IGN-publiek denkt dat de beste games aller tijden zijn. Dus hier is je kans om de wereld te vertellen waarom jij denkt dat de game die je hebt gespeeld het beste (of slechtste) van allemaal is (of misschien ergens daartussenin).

Het zal voor niemand een verrassing zijn dat het onderwerp van deze week is ruimteen met ons Starfield-recensie Nu is het een goed moment om te zien hoe jullie een aantal van de andere bekende spellen zullen rangschikken die zich afspelen in de ruimte of die over de ruimte gaan. Ga dus naar de pagina voor je favoriete games en laat je opmerkingen achter, zodat ze de aandacht krijgen die ze verdienen. We hebben hieronder een kleine lijst samengesteld van de Mass Effect-, Dead Space- en Star Wars-franchises om je op weg te helpen, maar laat gerust een reactie achter voor al je favorieten die we mogelijk hebben gemist. Het enige wat je hoeft te doen is naar de spelpagina te gaan en op de knop “Spel beoordelen” te klikken om te beginnen.

READ  Epic Games lanceert de MetaHuman Creator om digitale mensen te creëren

En als je Starfield in de komende weken hebt afgerond, kom dan zeker terug en vertel ons wat je ervan vindt! In de toekomst zullen we meer van dit soort onderwerpen hebben, dus houd deze ook in de gaten!

Jada Griffin is de IGN-gemeenschapsleider. Als ze hier geen interactie heeft met de gebruikers, ontwikkelt ze waarschijnlijk haar eigen games, maximaliseert ze de geluksstatistieken in haar favoriete games, of daagt ze D&D-spelers uit met intense gevechten of slimme puzzels. Je kunt haar volgen op Twitter @Jada_Rina.