New World’s Steam-recensies zijn nu ‘meestal positief’

Nu het stof is neergedaald in de Nieuwe Wereld van Amazon Games, zijn de echte gevoelens van mensen over de nieuwe pc-game weg. Een meetbare maatstaf voor dit gevoel is de nieuwe wereld Steam-beoordelingen Het is nu overgeschakeld van “gemengd” naar “meestal positief”.

Sommige recente recensies prijzen PvP en de Bronscape-achtige aard van ring-play en verzamelen. Sommigen van hen vergelijken zelfs de nieuwe wereld zoals die nu is met wat World of Warcraft in de begindagen voelde. Eén recensent “Dit is de meest meeslepende MMO die ik in jaren heb gespeeld” Hij zegt. “Zeer klassieke look met OSRS-vaardigheden. Niveau 29 vanaf 71 uur. Veel chatdrama omdat het spel enigszins competitief is, maar de PvP kan echt leuk zijn. Echt een geweldig kaart- en geluidsontwerp. Af en toe wat grafische / geluidsbugs . ” En de andere. Voor de vanille-versie van Amazon’s baanbrekende MMO is dat een goed spel. Maar het zou mettertijd een stuk beter kunnen zijn.”

De nieuwe wereld is echter nog niet helemaal uit het bos. Sommige van de meer negatieve recensies richten zich op wat sommige spelers voelen als een gebrek aan verhaal, een wereld zonder actie en geest, en een saaie nivelleringservaring. “De Nieuwe Wereld heeft een aantal interessante ideeën, maar over het algemeen voelt het oppervlakkig en zielloos aan (maar ik speel het nog steeds op de een of andere manier)”, een recensent concludeert:.

Tot ongeveer twee weken na de release trekt New World veel spelers op Steam. Negen dagen geleden bereikte de game een all-time gelijktijdige piek van 913.634 spelers en haalt nog steeds 600.000 gelijktijdige spelers over een periode van 24 uur, volgens SteamDB.

READ  Playstation- en Xbox-controllers gebruiken met een Raspberry Pi

Uiteraard leidde dit tot serverproblemen. Amazon heeft er meer toegevoegd om de situatie te helpen verlichten, en je krijgt deze week één gratis serveroverdracht om je te herenigen met je vrienden als je ergens anders heen moet om te spelen. Houd er echter rekening mee dat u bij serveroverdrachten in de Nieuwe Wereld toch niet van regio kunt veranderen. Veel games zoals New World vinden het gemakkelijker om te gedijen als je het met vrienden kunt spelen, dus het zou geweldig zijn om te zien waar het vanaf hier gaat.

We hebben de MMORPG zelf bekeken en kwamen op vergelijkbare ideeën. In onze recensie van de Nieuwe Wereld merkten we op dat “de geweldige crafting-ervaring en verrassend briljante gevechten niet genoeg zijn om de gebreken in het ontwerp van de saaie en frustrerende Nieuwe Wereld-missie te compenseren.”

Als je op eigen houtje aan het spel wilt beginnen, raden we je aan om te beginnen met onze Nieuwe Wereld Beginners Guide om je op het juiste spoor te zetten.

{“schema”: {“page: {“content”: {“headline”: “New World’s Steam-beoordelingen zijn nu ‘meestal positief’,” typ “:” news “,” category “:” new-world ” }, “user”: {“loginstatus”: false}, “game”: {“publisher”: “Amazon Games”, “genre”: “Survival”, “title”: “New World”, “genres”:[“Survival”,”MMO”,”RPG”]}}}}