Prestatieproblemen van Lords of the Fallen leiden tot ‘gemengde’ Steam-recensies.

Heren van de gevallenen Het is zojuist uitgebracht in de opwindende wereld van het Souls-achtige genre, waar veel fans strijden om er eindelijk in te springen. Nu de langverwachte Dark Souls-achtige game er is, melden veel spelers problemen met de prestaties van de game. Dit heeft ertoe geleid dat veel die-hard fans geen toegang hebben tot een groot deel van de game, of in sommige gevallen zelfs maar tot een deel ervan. Omdat mensen moeite hebben om toegang te krijgen tot Lords of the Fallen, zijn Steam-recensies gemengd.

Met meer dan 2.000 recensies is Lords of the Fallen momenteel op Steam met een algemene beoordeling van 6/10. Er zit echter meer in de RPG-classificatie dan op het eerste gezicht lijkt. De gemengde recensies zijn grotendeels te wijten aan prestatieproblemen en niet aan hoe de game zelf speelt. Hoewel er natuurlijk enkele negatieve recensies zijn waarin coöp en andere soortgelijke functies worden besproken, wijst de meerderheid op gamecrashes en andere soortgelijke problemen.

Zoals beschreven in onze Lords of the Fallen-recensie, is de gameplay zelf erg leuk. Het biedt een uitdagende maar eerlijke ervaring te midden van een sombere omgeving die doet denken aan een Dark Souls-ervaring. Hoewel er zeker tekortkomingen zijn in de duistere wereld, lijken deze niet de hoofdoorzaak te zijn van de toestroom van negatieve recensies stoom. In plaats daarvan wijzen bijna alle recente opmerkingen op prestatieproblemen.

Spelers noemen crashes, consolestoringen, instabiliteit van de framesnelheid en andere problemen die hen ervan weerhouden Lords of the Fallen daadwerkelijk te spelen. Aan de andere kant lijken positieve recensies afkomstig te zijn van fans die deze problemen zelf niet zijn tegengekomen, waarbij ze de gameplay aanhalen die ze leuk vinden. Naarmate de ontwikkelaar de bugs oplost en fans Lords of the Fall ervaren zoals bedoeld, zou de algehele beoordeling heel goed kunnen verbeteren.

READ  De Demon Slayer-manga krijgt in oktober een game-mod en zal beschikbaar zijn op pc

Hexworks heeft met suggesties gereageerd op recensies over de prestaties van buggy’s. De ontwikkelaar vraagt ​​spelers met slechte of haperende framesnelheden om te proberen de grafische instellingen in de game automatisch aan te passen. De games van sommige recensenten crashen onmiddellijk en ze kunnen niet voorbij het hoofdmenu zelf komen. In dat geval legt de ontwikkelaar uit hoe je een bugrapport kunt indienen om het werk van het team aan de update te versnellen.

Terwijl je wacht op een update van Hexworks, kun je door onze lijst met Lords of the Fallen-systeemvereisten bladeren om te begrijpen wat voor soort tool je nodig hebt om de nieuwe game correct uit te voeren. Als je zelf geen prestatieproblemen hebt, kun je onze uitgebreide gids over alle Lords of the Fallen-bazen raadplegen om je te helpen vooruitgang te boeken.