Sackboy: A Big Adventure PC-recensie – The Perfect Stitch

PlayStation gaat door met het porten van zijn originele console-exclusieve content naar de Steam en Epic Games Store op pc. Als een van de lanceringstitels voor de release van PlayStation 5 en PlayStation 4 van de laatste generatie, was de game een geweldige manier om de nieuwe functies van zowel de Dual Sense-controller als de nieuwe gamehints-functie op het PlayStation 5-systeem te demonstreren. ziet er geweldig uit op PS5, de pc-versie biedt een grafische upgrade met de mogelijkheid om een ​​DualSense-controller te koppelen voor deze vertrouwde controllerervaring. Sommigen vragen zich misschien af ​​waarom zoiets Sackboy: groot avontuur Het heeft zelfs een vloeiendere framesnelheid of ray tracing nodig, maar als je op zoek bent naar de beste versie van deze game qua uiterlijk en gevoel, vanwege de verscheidenheid aan besturingsopties om de gameplay aan te passen, dan is dit misschien de versie die je bent zoeken naar.

Ziet er goed uit, Sackboy

Voordat we verder gaan, is het de moeite waard erop te wijzen Sackboy: groot avontuur Het is vrijwel dezelfde game die in 2022 is uitgebracht. Het heeft dezelfde niveaus en downloadbare content als de consoleversies, zelfs tot de laatste Oorlogsgod Ragnarok huiden. De framesnelheid kan worden aangepast van 60 tot 120 frames, geschikt voor meerdere niveaus van spelplatforms. Dit is natuurlijk vergrendeld bij het spelen in de online multiplayer-modus. De prestaties van de game waren uitzonderlijk, zoals kan worden verwacht van eerder succesvolle PlayStation-poorten in het afgelopen jaar. Prachtige ray tracing-effecten terwijl je door Kraftworld reist om de dag te redden.

READ  De beste Halloween-deals voor de pc

Aanpassing stelt u ook in staat om de kwaliteit van dynamische schaduwen, texturen en reflectienauwkeurigheid te definiëren. Dit zal allemaal afhangen van de kracht van je computer en hoe ver je hem wilt pushen, maar ik was verrast dat ik mijn systeem zo ver kon pushen en toch een solide ventilatorzoem kon krijgen terwijl ik aandrong op de hoogst mogelijke prestaties. Tijdens het spelen moet ook worden opgemerkt dat ik zelden enige vorm van framedrops heb meegemaakt die af en toe een probleem waren met de PS5-versie.

Wooley reis

De game zelf is een ongelooflijk leuke platformgame die de geliefde personages en gameplay-aspecten van de drie in zich opneemt Kleine grote planeet games en transformeer het in een 3D-platformgame die zich verspreidt over de Kraftworld. Er zijn een aantal geweldige niveaus die bewegen op de beats van populaire nummers zoals Toxic by Britney Spears en Uptown Funk Mark Ronson. Er zijn verschillende dingen die je kunt gebruiken in levels zoals jetpacks, laserguns en jetpacks die voor een gevoel van afwisseling zorgen, zelfs als de algemene gameplay-lus soms eenvoudig en repetitief aanvoelt. Er zijn echter enkele bonusniveaus waarbij spelers bubbels moeten voltooien en deze moeten investeren in de bubbels die nodig zijn om naar het volgende gebied te gaan.

Laatste gedachten

Visueel is het moeilijk te ontkennen dat de game er geweldig uitziet op pc. Je zou kunnen zeggen dat de beelden niet belangrijk zijn voor zo’n game, maar totdat je alles hebt gespeeld, realiseer je je hoeveel detail er is besteed aan het ontwerpen van de levels en personages. Verlichting en schaduw werken samen om een ​​meeslepende ervaring te bieden die geweldig was voor PS5 en nu nog meer schittert op pc. Overzetten van console naar pc biedt dezelfde ervaring met alle DLC en kostuums voor de meegeleverde personages. Als je de game nog niet eerder hebt gespeeld, dan is dit de beste ervaring die je kunt hebben met deze game. Hoewel er momenteel geen cross-play is tussen pc en PS5, hopen we dat dit een functie is die in de toekomst zal worden toegevoegd. Hoe dan ook, je zult een geweldige tijd hebben.

READ  Feudal Baron is een bouwer van een middeleeuwse stad waar je speelt als een rijke middenman

vier van de vijf sterren)

Hoogtepunten: Solide poort met geweldige prestaties; Raytracing ziet er geweldig uit. Gewoon de beste versie van het spel die je kunt krijgen