Nickelodeon All-Star Brawl Xbox Review: een platformvechter vol belofte en problemen

Bron: Windows Centraal

Positieve vroege indrukken en een diepe duik van de ontwikkelaars demonstreerden het legitieme potentieel van Nickelodeon All-Star Brawl om een ​​leider te zijn in de wereld van platformvechters. Ik voelde me zelfs ondergedompeld in de mogelijkheid dat deze nostalgische grit het zou kunnen opnemen tegen de onbetwiste koning van het genre, Super Smash Bros. Ultiem. Hoewel de interesse in deze titel onder de competitieve vechtgamegemeenschap onmiskenbaar is, is het tijd om enkele dagen na de release de status ervan te bespreken.

Zoals veel games gericht op het lanceren van een online multiplayer-game in 2021, wordt Nickelodeon All-Star Brawl momenteel geconfronteerd met een groot aantal serieuze problemen. Van inputs die niet goed werkten tot onbruikbare online servers aan de grens, de eerste ervaring voor veel spelers was niet ideaal.

VPN-deals: levenslange licentie voor $ 16 en maandelijkse abonnementen voor $ 1 en meer

Ik heb behoorlijk wat tijd met de game op Xbox en pc doorgebracht, en de echte belofte die Nickelodeon All-Star Brawl biedt, valt niet te ontkennen. Als alles werkt zoals bedoeld, voelt de gameplay snel, vloeiend en boeiend aan. Grote bugs, prestatieproblemen en duidelijke tekortkomingen hebben het plezier echter ernstig belemmerd.

Nickelodeon Brawl All Star Producer

Nickelodeon All Star Brawl

minimum: Nickelodeon All-Star Brawl zit boordevol geweldige personages, leuke gevechten en legitieme mogelijkheden. De beperkte inhoud en de waslijst met bugs zorgen er echter voor dat het momenteel niet floreert als platformjager.

Het goede

• Een geweldige cast van iconische personages
  • Geweldige en gedetailleerde etappes
  • Vlotte en snelle 2D-gevechten
  • Ontmoet met succes casual en competitieve spelers

slecht

• Beperkte spelmodi
  • duidelijke budgettekorten
  • Ernstige prestatieproblemen
  • Veel rare bugs

vrijwaring: Deze beoordeling is gemaakt door middel van beoordelingscodes die zijn verstrekt door Gamemill Entertainment. Het bedrijf heeft de inhoud van de recensie niet beoordeeld voorafgaand aan publicatie.

Brawl All Stars van Nickelodeon: Waar hou je van

Nickelodeon All Star Brawl Alle personages

Bron: Windows Centraal

Met een geweldige cast van bijna 20 iconische stripfiguren, zullen Nickelodeon-fans, vroeger of nu, gemakkelijk een vechter vinden om hun flair of gevoel voor humor te uiten in Nickelodeon All-Star Brawl. Historisch gezien is Super Smash Bros. erin geslaagd de grootste namen uit de videogamewereld te veroveren, maar de Nickelodeon All-Star Brawl is erin geslaagd enkele van de grootste personages uit de algemene popcultuur samen te brengen. Het was onmogelijk voor mij om geen enorme glimlach op mijn gezicht te hebben toen ik SpongeBob, Patrick, Leonardo, Michaelangelo, Ren & Stimpy en Powdered Toast Man voor het eerst samen op het personageselectiescherm zag. Als iemand die opgroeide met het kijken naar veel van deze sympathieke tekenfilms, werkt deze platformvechter hard aan nostalgische neigingen.

categorie SpelnaamXXX
Titel Nickelodeon All Star Brawl
Ontwikkelaar Fair Play- en fitnesslabs
uitgeverij GameMill-entertainment
Type Platformversie
Xbox-versie Xbox One en Xbox Series X | S.
spelgrootte 5,7 GB
game tijd 10 uur
spelers Lokale en online multiplayer 1-4
Xbox GamePass Nee
lanceringsprijs $ 40
READ  GoldenEye Xbox 360 remaster is opgeschort door Nintendo, zeggen de ontwikkelaars

Het meest indrukwekkende aan de lijst met speelbare vechters in Nickelodeon All-Star Brawl is het enorme aantal geweldige en gedetailleerde levels. Er is veel variatie in waar spelers kunnen vechten, met een prijzenswaardige balans van strakke arena-achtige stadia en uitgestrekte omgevingen. Uitgelichte afbeeldingen zoals de Powdered Toast Trouble geven een prachtige weergave van de essentie van Ren & Stimpy uit de jaren 50 en bieden vechters zelfs de mogelijkheid om elkaar onder te dompelen in een gigantische kom ontbijtgranen. Andere opmerkelijke locaties zoals Jellyfish Fields of Glove World benadrukken de levendige kleuren en onvergetelijke omgevingen van SpongeBob SquarePants. Ondanks dat ik sommige van deze podia tientallen keren heb gespeeld, ben ik nog steeds bezig met het uitzoeken van subtiele achtergronddetails.

Nickelodeon All Star Brawl Powder Toast Probleem

Bron: Windows Centraal

Snel door de podia bladeren als vallende vissen zoals Nigel Thornberry is een absolute traktatie.

Terwijl Super Smash Bros. pionierde in het platformvechtergenre, hebben we talloze titels zien experimenteren of innoveren in deze baanbrekende formule. Nickelodeon All-Star Brawl houdt zeker de gameplay-mechanica in wezen vergelijkbaar met Super Smash Bros. , zoals opnieuw zwaaien. Maar wat deze titel echt onderscheidt, is hoe meesterlijk het de verhoogde bewegingssnelheid en elementen van traditionele 2D-jagers combineert.

Geleide luchtaanvallen bieden een gevoel van manoeuvreerbaarheid in tegenstelling tot alles wat je hebt gezien in andere platformjagers, en onbreekbare blokken vereisen de systematische uitvoering van specifieke aanvallen op tegenstanders dan velen van ons misschien gewend zijn. Gecombineerd met de ongelooflijk diverse reeks vaardigheden voor alle negentien personages, vereisen deze ontwerpkeuzes het bewustzijn van spelers. Snel door de podia bladeren als vallende vissen zoals Nigel Thornberry is een absolute traktatie.

Net als de voor de hand liggende inspiratie voor Nickelodeon All-Star Brawl, biedt deze titel zowel casual als competitieve spelers een leuke vechtgame-ervaring. Hardwerkende vechters zoals ik kunnen specifieke tekencombinaties bestuderen, toepasselijke tellers identificeren en werken aan het beheersen van het perfecte blok. Tegelijkertijd kan een gewone fan een Reptar kiezen en vijanden verbranden met verwoestende vuurballen. Dankzij het uitgebreide besturingssysteem van alle personages in Nickelodeon All-Star Brawl kan iedereen, ongeacht het vaardigheidsniveau, elke vechter oppikken en spelen. De meest competitieve community zou echter enthousiast moeten zijn over de nuances van speelbare personages. Artistieke vechters zoals April O’Neil lijken voor sommigen misschien gemeen, maar zodra de camera in de microfoon klikt, gaat er een hele nieuwe wereld van vernietiging open.

Brawl All Stars van Nickelodeon: wat je niet leuk vindt

Nickelodeon All-Star Brawl Oplina

Bron: Windows Centraal

Helaas compenseert een indrukwekkende selectie iconische personages en opwindende podia niet dat Nickelodeon All-Star Brawl een relatief licht pakket is. Er is hier niet veel inhoud, vooral voor singleplayers.

Prestatieproblemen zijn onaanvaardbaar bij het spelen van een snel vechtspel dat sterk afhankelijk is van statische banden en het lezen van de bewegingen van de tegenstander.

De kale arcade-modus is je primaire solo-ervaring en het is niets meer dan willekeurig geselecteerde 1v1-wedstrijden met AI-tegenstanders. Als het gaat om lokale en online multiplayer, liggen de zaken wat meer open, maar je bent nog steeds beperkt tot slechts drie modi; Voorraadgevechten, getimede gevechten en sporten. Pijlgevechten en getimede gevechten zijn de traditionele platformvechtmodi waarbij het je doel is om je tegenstanders te slim af of te slim af te zijn. De sport is een vreemde mengelmoes van objectieve modi die spelers belasten met het slaan van verschillende ballen in tegengestelde doelen. Denk aan Rocket League, maar dan erger.

READ  "Ons bedrijf is gebaseerd op de verkoop van speelgoed, en we hebben niet genoeg speelgoed verkocht." CEO van Ascendant Studios vertelt over de lancering van Aveum, ontslagen, toekomstplannen en Xbox Game Pass.

Bij het noemen van het opwindende potentieel van Nickelodeon All-Star Brawl, is het moeilijk om enkele van de voor de hand liggende budgettekorten te negeren. Eerst en vooral laat het gebrek aan dialoog of vocale uitdrukkingen van de personages een vreemde leegte achter. Dit geldt met name in de Arcade-modus, waar de dialoog die rechtstreeks uit deze animatie wordt geknipt, wordt weergegeven als niets meer dan een teaser met script voordat de wedstrijd begint.

Zelfs de belangrijkste zender van de game, die de meest opmerkelijke momenten van de gameplay viert, gebruikt gerecyclede, sterk gesplitste dialooglijnen. Het was vervelend om een ​​duidelijke pauze te horen tussen ’team rood’ en ‘een punt scoren’ of ’team blauw’ en ‘niet te stoppen’. Deze gebieden met beperkte productiewaarde begonnen toe te nemen, en ik raakte gefrustreerd over wat het zou zijn geweest als dit team meer middelen had gekregen.

Nickelodeon All-Star Brawl Dialoog

Bron: Windows Centraal

Omwille van deze recensie heb ik Nickelodeon All-Star Brawl op zowel pc als Xbox Series X gespeeld. Het spijt me te moeten melden dat beide platforms in hun huidige vorm ernstige prestatieproblemen hebben. Momenteel heb ik op Xbox Series X constant last van een lage framesnelheid en vreselijke schermscheuren, en dit is tijdens het gebruik van de variabele verversingssnelheid.

Als het op een pc aankomt, is het scheuren van het scherm niet consistent. Mijn algehele prestatie was echter aanzienlijk slechter. Sommige etappes liepen op een onberispelijke 4K 60FPS, terwijl andere zouden dalen tot 30 seconden. Deze prestatieproblemen zijn onaanvaardbaar bij het spelen van een snel vechtspel dat sterk afhankelijk is van statische frames en het lezen van de bewegingen van de tegenstander.

Helaas ben ik tot nu toe ook verschillende frustrerende en onverklaarbare fouten tegengekomen tijdens mijn gamesessies. Grotere problemen, zoals het niet kunnen gebruiken van diagonale ingangen met mijn controller of het volledig loskoppelen van mijn controller in het midden van een wedstrijd, zijn enkele van de eerste problemen die bij me opkomen. Ik heb ook volledig ongerelateerde items, zoals overnames of speciale aanvallen die bij verschillende gelegenheden vanzelf lijken op te duiken. Om nog maar te zwijgen van alle keren dat mijn game ook volledig crashte op zowel Xbox als pc. Ik ben ervan overtuigd dat veel van deze problemen in de komende weken zullen worden opgelost, maar voor nu is er nog veel meer om aan te pakken.

READ  Xbox Series X-verkoopvergelijking | S versus Xbox 360 in Japan

Brawl All Stars van Nickelodeon: Moet je het spelen?

Nickelodeon All-Star Brawl Berouw

Bron: Windows Centraal

Ondanks mijn lijst met kritieken met betrekking tot de huidige staat van Nickelodeon All-Star Brawl, had ik nog steeds enorm veel plezier met deze platformjager. Als je iemand bent die van Super Smash Bros. , maar vooral spelen op Xbox, dit is zeker een titel waar jij en enkele vrienden van kunnen genieten. Het vormen van online lobby’s met andere spelers en elkaar raken zoals Oblina en CatDog is echt iets dat geen enkele andere game kan bieden. Er is veel te vieren als het gaat om deze door nostalgie gedreven grit. Zelfs met de objectieve rock-lancering blijf ik optimistisch over de toekomst van Nickelodeon All-Star Brawl.

3.5
vanaf 5

Op dit moment is het moeilijk voor mij om de Nickelodeon All-Star Brawl aan iedereen aan te bevelen, maar als je op zoek bent naar iets om het Super Smash Bros.-vacuüm op Xbox of pc te vullen, heeft het team hier een solide basis voor iets heel speciaals . Hoewel het misschien niet de beste vechtgame op Xbox is, schijnen de hectische en ietwat chaotische gevechten, een indrukwekkend aantal geanimeerde legendes en een enorm scala aan boeiende omgevingen nog steeds vol vertrouwen door over prestatieproblemen en bugs. Laten we hopen dat GameMill Entertainment, Ludosity en Fair Play Labs het spel blijven ontwikkelen en ontwikkelen.

Nickelodeon Brawl All Star Producer

Nickelodeon All Star Brawl

minimum: De Nickelodeon All-Star toont zoveel belofte als een concurrent in het platformvechter-genre dat het slechts een klein beetje glans nodig heeft om echt te schitteren.