Turbo Golf Racing klaar om te spelen in Game Preview en Xbox Game Pass

Het duurde niet lang voordat ik erin slaagde erin te springen Turbo Golf Racing voor een tijdelijke previewAllemaal dankzij het Xbox Insider-programma. Ik heb echt genoten van het arcaderacen, proefrijden met de bal en ik vroeg me af hoe Hugecalf Studios zou voortbouwen op de ervaring. Het is nu terug, groter en beter dan voorheen, voor iedereen beschikbaar in Game Preview-vorm en op Xbox Game Pass.

Het kan deels zijn omdat ik niet echt heb gespeeld Rocket League Lange tijd, maar ik heb veel plezier gehad met Turbo Golf Racing. Het doet ook denken aan Super Monkey Ball Minigolf was erg leuk. Zeker veel beter dan normaal golfen.

Deze versie van Turbo Golf Racing heeft het aantal banen aanzienlijk vergroot tot een totaal van dertig. Het is onderverdeeld in drie thema’s en de complexiteit neemt exponentieel toe naarmate je verder komt in het volgmenu. Ze zijn allemaal beschikbaar om de klok rond te zwerven, of tegen andere spelers.

Je doel is simpel. Door je golfbal langs elke baan te rijden en te slaan, moet je hem zo snel mogelijk in de beker plaatsen, die wordt gemarkeerd door een lichtkolom die uit de grond komt. Gelukkig word je niet gescoord op basis van het aantal schoten (of treffers) dat je maakt – in plaats daarvan gaat het erom hoe lang het duurt of de positie die je beëindigt.

Om je op weg te helpen, kan je raceauto glijden, konijntjes springen en de baan langs de sporen boosten. Bepaalde trackstrips zullen zowel de boosterstrip als de verzamelbatterijen opladen. De zwevende ringen zullen jou en je bal sneller naar de finish duwen als je de vaardigheid hebt om er overheen te komen. Als je tegen anderen speelt, kun je met raketpickups een aantal tactische aanvallen uitvoeren om de uitkomst van de race te veranderen.

READ  Xbox Manager juicht de nieuwe toegankelijkheidscontroller van PlayStation toe

Alleen spelen is nog steeds erg leuk, omdat je doel is om zoveel mogelijk sterren te verdienen met een maximum van drie per draai. Hiermee ontgrendel je bonussen die kunnen worden gebruikt om je eigen mini-racewagen op te laden en aan te passen. Spoilers, versterkte effecten, nieuwe ballen, powercores en meer zijn allemaal klaar om te worden gegrepen. Vooral de strandbalvariant is leuk om in actie te zien.

Turbo golf race 1. voorbeeld

Krachtkernen bieden allerlei soorten vaardigheden, variërend van stuiterballen tot het verhogen van de bunkerweerstand tot buggy. Je krijgt twee slots om de combinaties mee te testen, en ze kunnen kleine maar belangrijke verschillen maken in je racesucces. Multiplayer-races belonen je met XP, waarmee je een level omhoog gaat en seizoensspecifieke beloningen verdient, en in-game Cogs die kunnen worden uitgegeven aan items in de virtuele winkel.

In vergelijking met het spelen van Turbo Golf Racing een paar maanden geleden, voelt de rit strakker aan dan vroeger. Ik vind echter nog steeds dat het doel van de balhulp soms behoorlijk dramatisch fluctueert, zelfs bij de minste verandering van hoek, en de draaicirkel van de kar is nog steeds vrij groot, wat het herstellen van een gemist schot erg kostbaar maakt in de race. Voor alle duidelijkheid, dit is een klein probleem – met heel weinig precisie en afstemming die nodig is om het in mijn gedachten op te lossen.

Ik weet niet zeker of dat mijn verbeelding is, maar deze keer ziet het er ook een stuk scherper uit. De heldere, heldere kleuren van Turbo Golf Racing maken het een erg leuke plek om naar de race te gaan, en houden het ook comfortabel voor de ogen bij het volgen van de actie. Ik ben ook een fan van de relaxte sfeer die door de soundtrack druipt, maar krijg hier wat van als de race welkom is in plaats van alleen het gejuich van het publiek en de geluidseffecten.

READ  Hands-on met de Xbox "Gold Shadow" Special Edition draadloze controller

De grootste wortel van Turbo Golf Racing is natuurlijk de multiplayer. Ik merkte meteen dat de laadschermen zijn opgelost en de wachttijden aanzienlijk zijn afgenomen, wat geweldig nieuws is. Het online proces is in dit opzicht ongelooflijk soepel en naadloos. Het is momenteel echter niet zonder problemen – onthoud dat dit een Game Preview-titel is, dus je zult afwijkingen vertonen.

Turbo Golf 2. Race preview

Om me te helpen, heb ik een TheXboxHub-team ingeschakeld om me te helpen. Met de optie “maak een feestje” kon ik zo ver gaan dat we ons allemaal in een kamer samenbrachten, maar lieten ons vervolgens eindeloos wachten om een ​​match te vinden die nooit uitkwam. Er was geen manier om de race handmatig te starten met slechts vijf van ons.

Toen we echter allemaal een spel op de openbare server gingen zoeken (wat ervoor zorgde dat we allemaal tegelijkertijd op de startknop drukten), kwam het spel overeen en begon de race vrij snel. Hopelijk werkt de mogelijkheid voor privéspellen snel, want elkaar vinden wanneer Joe Public toegang heeft tot de servers, zou een klein wonder zijn.

Maar toen we eenmaal begonnen, lachten we behoorlijk. Turbo Golf Racing is snel, hectisch en niet al te ingewikkeld. Elementen van competitief racen vermengd met de fundamentele principes van golf maken het paren zeer welkom, waardoor het speelveld gelijk wordt gemaakt als de combinatie van vaardigheden die nodig zijn voor succes. Er is ook niets zo leuk als een bal in een mok van kilometers afstand buigen om je tegenstanders in diskrediet te brengen, en ze vervolgens opnieuw te laten kijken met de beste balherhaling.

READ  Scalebound-ontwikkelaar wil werken aan nieuwe IP voor Xbox

Je kunt de D-Pad ook gebruiken om via emoji’s en berichten te communiceren, ervoor te kiezen een echte atleet te zijn of je tegenstanders te trollen. Het is veilig om te zeggen dat dit een allegaartje was in het team toen we speelden.

Videobeoordelingen voor Turbo Golf 4. Racing

Turbo Golf Racing is een game die volledig identiek is aan de Xbox- en pc-gamepas en miljoenen spelers ontgrendelt die waarschijnlijk een uur of twee per keer zullen springen. De komende weken en maanden zijn er ook verschillende updates en gratis inhoudspakketten geplaagd, waar gamers blij mee moeten zijn. Gemakkelijk toegankelijk en gemakkelijk in te springen, de snelle gameplay zou ervoor moeten zorgen dat het een aangepaste spelersbasis opbouwt die, in combinatie met regelmatige recursie, ervoor zorgt dat die speler ver boven de maat scoort.

Alvast bedankt aan Hogecalf Studios Om ons toegang te geven tot Turbo Golf Racing. Je vindt het spel op Xbox-winkel Voor Xbox One en Xbox Series X | S, het kan worden gespeeld vanaf 4 augustus 2022. Het is ook beschikbaar op pc. het beste? Game Pass betekent dat dit een no-brainer is.